Podvarak od slatkog kupusa sa sudžukom


Zašto samo od kiselog kupusa? Podvarak možete spremiti i od slatkog, uz dodatak raznog povrća obogatiti mu ukus, a kobasicom ili sudžukom zaokružiti kombinaciju i staviti tačku na i.  Ovako ga ja spremam, sasvim jednostavno i brzo. 

Potrebno je:
 1 srednja glavica svežeg kupusa
 1 glavica crnog luka
 1-2 kom šargarepe
 1 struk praziluka
 1-2 čena belog luka
 1 sudžuk kobasica
 2 kašičice aleve paprike
  so i vegeta po ukusu
 malo seckanog peršuna
 1-2 lista lovora
 oko 300 ml paradajza iz flaše
  ulje


Priprema:
Crni luk, šargarepu i praziluk sitno iseckajte i stavite da se dinsta na ulju. Kao i kiseli kupus, i ovaj traži malo da je masniji pa dodajte ulja malo više. Pred kraj dodajte sudžuk kobasicu isečenu na kolutove. Promešajte i propržite još malo zajedno sa povrćem.
Za to vreme isečite kupus na dugačko, ne onako na sitne kockice kao što obično seckate kiseli kupus, već kao za salatu samo malo deblje.
Dodajte kupus u šerpu, nalite malo vode jer svež kupus sam po sebi pusti vodu pa da ne bude previše, dodaćete kasnije još malo ako bude potrebno. Dodajte paradajz iz flaše, listove lovora i alevu papriku, promešajte i poklopite pa ostavite da se na tihoj vatri krčka. Povremeno promešajte i proverite da li treba da dolijete još malo vode. Kupus će se skuvati od pare, pa ne preterujte sa dolivanjem vode jer bi na kraju trebalo da ostane samo ulja, tj. da sva voda ispari tokom kuvanja.


Kad je sva voda isparila i kupus se skuvao, posolite ga po ukusu, dodajte seckani peršun, promešajte i sve preručite u tepsiju.
Stavite u rernu na 180 st. da se lepo zapeče. Promešajte jednom za to vreme, tako će se kupus sa svih strana lepo zapeći.
Prijatno!

Коментари

  1. Uuh,kako ovo lepo izgleda. Ja obožavam kupus a ovo bih odmah mogla da probam:) Baš mi je po volji, što bi se reklo. Ova poslednja fotka, leva strana, gde je šepra, mnogo mi se dopada. Kaži mi jel podloga ono što mislim da jeste ili mi se čini? Faks krpa ili vrećica? Ja ih obožavam, bilo ih je svuda dok sam bila klinka, a i sada vidim ima tu i tamo neka promocija po marketima pa dele uz kupljeni prašak:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nale, jeste, krpa Faks, stara ko Biblija! Ali nije od vrećice praška, nego od rolne koju je moja svekrva dobijala u Niteksu gde je radila, pa je sama šila krpe i tako sam ja dobila 5 komada ;) Već su izbledele, ali su mi jako drage, a po kvalitetu nisu ni pridji ovima što sada dele uz prašak, proverila sam ;) Nedavno sam iskopala kod nje još dve krpe ali sam ih poslala drugaricama...eh, da sam bar još jednu pa da pošaljem i tebi!

      Избриши
  2. I ja zapazila prvo krpicu...sećanje na detinjstvo. Siroti podvarak, neopravdano i nenadano je pao u zapećak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene još uvek nije pao u zaborav jer moji vole stara srpska jela, novotarije ne podnose ;)

      Избриши
  3. Delicioso, me encantan estas recetas.
    Un abrazo desde España.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови