Lisnati cvetovi




Baš mi se mesilo juče! Kad pa nije? Ali, juče nešto posebno jer sam imala super žuta domaća jaja. Pogled u frižider me je malo pokolebao u toj nameri, jer je neko očigledno popio mleko prethodne večeri ;)
Ipak, rešim da ne odustajem i od ponudjenih namirnica
nastadoše ovi oblici od testa koje je ispalo stvarno jako dobro, mekano, mirisno, lisnato....



Za ove cvetiće biće vam potrebne sledeće namirnice:

testo

20 g svežeg kvasca
400 ml mlake vode
1 kašičica šećera
1 kašičica soli
1 jaje
100 ml jogurta
100 ml ulja
oko 800-900g brašna 

fil

250 g margarina
1 jaje  
suhomesnato po želji (kobasice, slanina i sl.) 

premaz

 žumance i kašika ulja 

Priprema: 

U toploj vodi rastvoriti šećer i kvasac, pa dodati jedan po jedan sastojak uz postepeno dodavanje brašna. Napisala sam da će vam trebati oko 800-900 g brašna, jer nisam sigurna u tačnu količinu pošto je nisam merila. Znači, testo treba da bude kao i obično kad mesite kiflice, mekano, glatko i podatno za rad. 
Ostavite ga da se udupla pa ga prebacite na pobrašnjenu radnu ploču i podelite na 2 lopte.
Margarin i jaje umutite, suhomesnato iseckajte u medjuvremenu.
Razvite jednu loptu od testa u pravougaonik pa premažite margarinom i pobacajte odozgo naseckano suhomesnato, ja sam dimljenu kobasicu imala, a vi možete po želji da iseckate slaninu, salamu i sl. Uvite testo u rolat pa ga presecite na pola, pa svaku polovinu na 6 dela.
Isto uradite i sa drugom loptom, ili možete od nje da napravite kiflice, ja sam tako uradila, filovala sam ih džemom, ali onda smanjite na pola količinu margarina za premazivanje.
Ukoliko od obe lopte pravite ovakve cvetiće, znači, izaći će vam 24 cveta, za dva kalupa za mafine je taman.
Kalupe podmažite margarinom i u svako udubljenje stavite po jedan cvetić pa premažite žumancetom umućenim sa malo ulja.
Ostavite 15-ak minuta da malo nadodju pa uključite rernu na 180 i kad se zagreje ispecite testo dok fino ne porumeni, nekih 15-20 minuta je dovoljno.




 Cvetove poslužite tople uz svoj omiljeni  napitak, ali ih možete i zamrznuti pa po potrebi razmrznuti pre konzumacije, odlični su! Prijatno!
 

 

Коментари

Постави коментар

Популарни постови